Born Of Bread
Play as a flour golem who possesses a never-ending childlike wonder and a set of odd abilities in this 2.5 adventure game!
Explore the different regions of a wonderful world ripe with mysteries and team up with a colorful cast of fleshed-out characters. With the help of your buddies, face off against menacing and weird baddies and engage in a fun and quirky turn-based combat system.
Born of Bread takes on turn-based combat tropes with a new interaction system that put your reflex skills to the test.
This interactive system also features a weaknesss and resistance system you will need to play with.
Loaf can't do it alone. Meet new characters during your adventure, each with their own abilities and personnality. Ue their unique skills to overcome threats and obstacles whether in fights or when exploring.