Bot Vice
Show off your skills and reflexes in this frantic gallery shooter arcade action title - filled with bullets, bots, and explosions! You play as Erin Saver, who carries out a personal vendetta against the criminal gang the Wildbots while bringing them to justice.
Bot Vice features an automatic aiming system that completely redefines the gallery shooting genre and lets you focus on what really matters: shooting, dodging, and having fun! Master the controls until you find yourself FLOWING to the rhythm of the most intense gallery shooter ever made. Erin won’t level up, but YOU will... Are you ready for the challenge?