In a world where the sky is blue and water is pink, with icebergs replaced by floating ice-creams, Bouncy Bullets is a colourfully vibrant first-person shooter that will task players to traverse wonderful terrains, in a bid to reach the portal that awaits them at the end of every level!
For the players looking for a true challenge however, Bouncy Bullets does feature leaderboards, so why settle for simply beating a level when you can strive to obtain all 3 stars and share your epic skills for the whole world to see?