Bouncy Chicken
It’s time for some fun on the farm in whimsical action puzzler Bouncy Chicken! Master single-screen challenges in top-down 3D style as you take aim at fire your feathered projectile around the chicken pen to gather cobs of corn. In each of the 90 unique levels of Bouncy Chicken, you’ll have only a few shots available to shoot a chicken in any direction, ricocheting off the fence, brick walls and springy obstacles or even through warp points. The objective is to collect every cob of corn on screen before your shot chances run out.