Boxing Champs
More than just a boxing game, Boxing Champs mixes fast and fun top down arcade graphics and animations and mixes it with simulated game-play to give the real feel of boxing. Feel every punch with full punch control using the Right Stick. Start swinging away and challenge friends in multiplayer, or make history by moving up the ranks in career mode to become the undisputed world champion. Snap the jab from the outside, and throw combinations, or get inside and brawl away with hooks and uppercuts. Capture the spirit of boxing and knock it out of the ring.