Braid, Anniversary Edition
Bend time to solve subtle platform puzzles in this update of the indie classic "Braid," featuring refreshed artwork and seriously in-depth creator commentary. Travel from a city house through a series of interconnected worlds where time behaves strangely, searching for an elusive Princess. Along the way you'll explore memories and regrets that still haunt you. This Anniversary Edition remaster of the award-winning platformer contains fully repainted high-resolution graphics, new sound effects and extensive audio commentary.
Explore the most extensive developer commentary ever put into a game, with over 12 hours of recorded insight and conversation from developer Jonathan Blow, artist David Hellman and more members of the "Braid" creative team. Navigate it by visiting a new in-game world, which also contains new puzzles and redesigns of classic puzzles. - Created by Thekla, Inc.