Break thru the wall
Problems about their school life, relationships, desire for approval, life and death, life work, etc. face as the Wall.
・ The boy had a nightmare from his failure. He got the Chocolate that makes him can break thru any Wall. At first glance, the problem seemed to be solved well.
・ In the Summer Vacation, Hibiki came to astronomical observation of the Perseids meteor shower in order to make a certain wish.