BringIt to MOM
Begin ILL’s adventure. Help MOM to recover and save your planet. Find out 2 endings of the story. Go through 50 different escape rooms. Use a rope, roll, jump, fly, dive, bounce, collect galaxies and energy. MOM needs more energy. Bring It to her.