Broforce
When evil threatens the world, the world calls on Broforce - an under-funded, over-powered paramilitary organization dealing exclusively in excessive force. Join with up to four players to run ‘n’ gun as dozens of different bros and eliminate the opposing terrorist forces that threaten our way of life. Unleash scores of unique weapons and set off incredible chain reactions of fire and napalm in the name of freedom.
The Broforce: Deliver your own brand of shock and awe with dozens of bros each with their own unique weaponry and special attacks designed to dispatch freedom across the world.
Bro-Op & Deathmatch: Battle terrorism with up to four players in cooperative mode* or sever ties with your bros and face each other in several bombastic competitive modes.
Explosion Run: Join up with other bros to tackle these unique time attack levels under the pressure of exploding terrains and mass chaos.
Fully Destructible Everything: Destructible terrain opens up a slew of strategic options while the abundance of Exploding Red Barrels of Justice can literally level the playing field with one shot.