Brotato is a top-down arena shooter roguelite where you play a potato wielding up to 6 weapons at a time to fight off hordes of aliens. Choose from a variety of traits and items to create unique builds and survive until help arrives.
Ever dreamt of being a space potato? Now’s your chance! Space Gladiators is a 2D hand-drawn roguelite platformer following a bunch of captives fighting their way out of a planet prison. Defeat hordes of aliens in the gladiatorial arenas and earn your freedom!