Bubble Blaster DX
Dive into the ultimate bubble-popping adventure! Match three or more bubbles of the same color to clear them off the board. The more bubbles you pop in one combo shot, the more points you score. But be careful—failing to pop any bubbles will add more to the board! Master the art of bouncing balls and creating combo chains to climb the world leaderboards.
★Classic Mode: Enjoy the addictive, classic bubble blast match-three game with clean and modern graphics. Challenge yourself with hundreds of great, challenging levels.
★Arcade Mode: Take it up a notch by not only matching the colors but also matching the total sum of all numbered bubbles of similar color.