Buck Bradley Comic Adventure
Buck Bradley: Comic Adventure takes place in the world of Terrastramba - a post-apo style country, destroyed by toxic pollution, that changes people into mutants.
Your friend (or maybe more than just a friend?) Ciroki transforms into a little monster by a pink cloud… Yes, you read that right, a pink cloud.
On your way you will have to solve many unusual puzzles, full of quirky but funny jokes!
Terrastramba is full of bizarre characters and hilarious situations. And the riddles require you to move your head, feel the situation and sometimes think outside the box!
Buck Bradley's comic book styled world features wonderful drawings, combined with a fantastically created world.
In addition, it is a story with a message to bring the issue of environmental risk to younger viewers, with the help of funny characters and situations, puzzles and an interestingly created world.