Builder Simulator
Builder Simulator is a game for those, whose biggest dream always was to construct your own house from scratch. Prepare your plan, buy needed materials, and build a perfect residence brick by brick. Will it be an easy task? At first, yes! After all, you’re just a rookie in this serious building industry. A specially made tutorial will guide you step by step through the twists and turns of construction work. However, the more experience you get, the more demanding the challenges become.
Have you finished your little design? Good! Now it’s time to put it into practice. Grab a bunch of bricks, take some cement, roll up your sleeves, and build, construct, and create! Are you afraid it’ll be boring? No, no, no. Nothing like that! You’ll dig the foundation, erect walls, insert windows or doors, and many more. It will not only be exciting, but above all, it will be fun!
Every big construction project starts with a pencil and a piece of paper. And so, it is in the Builder Simulator. You’ll start your work by designing a house on a drawing board. Lines, curves, squares – the whole layout is up to your taste. The only thing that can hold you back is your own imagination. So use this head of yours and draw the most excellent building of it all! And if you don't have an idea for a design, you can always choose one of the projects we have prepared.