Welcome to Bumper Kitty, the ultimate hyper casual game where you'll control adorable kitties in bumper cars, racing to bump off opponents from the platform. It's the perfect way to spend your free time and challenge friends to determine the top leaderboard bumper kart!
Bumper Cats is easy to learn but hard to master, featuring simple one-tap controls to manoeuvre your kart and crash into opponents. The more opponents you bump off, the higher your score climbs in the global leaderboard!
Fasten your seat belts! Get control of the bumper-kart steering wheel! Bumper-kart games have never been this much fun before!