Bunny Bounce
The titular Beach Bounce resort filled with beautiful girls is full of distractions. This however is made even worse when our protagonist Tomo has an accident which leads him to start hallucinating whilst on the job… Are those Bunny Ears? And what are the girls now wearing to work?
Help navigate Tomo through the pitfalls of work and maintain his sanity in this Beach Bounce sequel.