Buried Stars
"Buried Stars" is a new mystery adventure game developed by Team Largo and LINE Games Corporation.
‘Phater,’ a fictional social networking service, shows the responses outside the collapse site and sometimes provides hints to help find the truth.
In conversations with survivors, there are various choices. The story branches out in different directions with each decision made, and the results may vary dramatically depending on these choices.