Burly Men at Sea
Burly Men at Sea is a folktale about a trio of large, bearded fishermen who step away from the ordinary to seek adventure.
Set in the waters of early 20th century Scandinavia, the game's story branches through a series of encounters with creatures from folklore. You play as storyteller and wayfinder, shaping the narrative around three ungainly heroes. Play through once for a single tale, then set sail again to uncover paths to new adventures.
Play through multiple choice-driven adventures, each designed to be completed in a single sitting.
Colourful art style with hand-crafted animation, set to a whimsical original soundtrack inspired by the game’s Scandinavian setting.