Burrow of the Fallen Bear: A Gay Furry Visual Novel
The Burrow of the Fallen Bear's seal is getting weaker and adventurers from the Furland Kingdom are coming to explore the house of one of the most fearful and violent assailants in the land. Guide a feline rogue named Krile on his journey to prove his worth and be chosen to save the Furry Heroes!
Burrow of the Fallen Bear is a furry-themed visual novel with multiple romance options layered within an exciting medieval adventure. Along the way, you’ll meet 3 potential companions with unique backstories and motivations. Each character comes to life with animated sprites.