Bus Driver Simulator
Complete journeys around the city and its suburbs, strictly following the schedule. Earn money by successfully delivering passengers and following the traffic laws. Complete various scenarios with pre-set conditions or build your own career in Free Mode. You have a unique chance to drive buses from different eras and countries. You can drive both old Soviet city buses and European long-distance giants.
We took photos of a big part of these cities and their suburbs to recreate buildings and streets as close to real objects as possible. Virtual cities are recreated in a very accurate way, with every detail preserved. Buildings, bus stops and other objects are situated exactly on their places.