Welcome to the Russian countryside!
Murom is one of the oldest towns in Russia with a population of 106 984, which is located on the left Oka shore. There are many bus routes connecting the town with other villages and bigger cities. The map includes a part of Murom and about a dozen villages in the countryside, so it mostly consists of countryside routes.
Russian open spaces are here: huge fields and dense spruce forests are wonderful in different seasons. Summer and winter versions are included so that you can feel the life of Russian countryside even better.Almost all the roads are of tarmac, but there are gravel roads as well. You'll feel the difference when you drive off the asphalt.
There are more than 50 bus stops, around 23 pre-built routes, 5 garages and gas stations. You can also create your own routes and schedules!
For the first time, the surface is considered by physics. On dirt roads, the resistance is stronger, while it's easier to skid in winter.