CAPCOM BEAT 'EM UP BUNDLE
This comprehensive collection includes seven classic games, each with various multiplayer* options, online capabilities and detailed galleries!
Say goodbye to game overs! Adjust your difficulty settings or give yourself more lives to battle through each game in its entirety. You can also play the English or Japanese versions of each title!
Games included: Final Fight, Captain Commando, The King of Dragons, Knights of the Round and Warriors of Fate, as well as two games that were previously unavailable on consoles: Armored Warriors and Battle Circuit!