Some believe it was an accident - others, that it was a well-planned act of intimidation.
Two years before the attack on the police station, there was a terrible tragedy in the city, which led to the closure of the amusement park.
Some believe it was an accident - others, that it was a well-planned act of intimidation.
You play as Jack. He is a man who has lost everything. Soon he’ll have to pay for his crime.