CHOP
Accessible in its mechanics, CHOP offers a real strategic dimension and a depth of gameplay that will put your skills to the test.
One hit to kill, respawn almost instantly. CHOP is meant to give a feeling close to what you can experience in fast FPS, mixed with platformer setting and influences from beloved titles. it speaks to those who like gore, comics, post-apocalyptic settings and are looking for a supercharged party game!