CHRONO CROSS: THE RADICAL DREAMERS EDITION
The 3D models have been upgraded to HD, new illustrations have added, and all kinds of new features are now included. Additionally, the game that formed the bedrock of the story, "RADICAL DREAMERS - Le Trésor Interdit -", is included in this edition!
CHRONO CROSS is an RPG that transcends time and space, unfolding across two interlinked parallel worlds.
With over 40 party members to meet, people and dimensions will intertwine in this epic drama about the planet itself.
"RADICAL DREAMERS - Le Trésor Interdit -" was released in 1996 as a standalone game, and has not been easily accesible for play in recent years. Players can experience the story that went on to become the basis for CHRONO CROSS in an audio novel format. Here, an alternate story of the RADICAL DREAMERS, a group of three thieves - Serge, Kid and Magil - unfolds in a parallel world.