CLeM
You awaken in a cold, dimly lit room, your senses slowly adjusting to the surroundings that, oddly, feel familiar. A strange sensation lingers in you, reminding you that something is not quite right. As you find your bearings, your attention is drawn to a peculiar item on the ground. A notebook labeled "CLeM" lies before you. As you delve into its pages, covered with intricate sketches of insects accompanied by vague symbols, you find a note containing a cryptic message: “Bring me BEAUTY.” Lost in deciphering the contents, a voice interrupts your focus.
Puzzles intertwine with exploration, weaving a unique narrative experience we call “Puzzlevania” with a shadowy story to unravel and countless challenges to overcome.