CONSCRIPT is an upcoming survival horror game inspired by classics of the genre - set in 1916 during the Great War. CONSCRIPT will blend all the punishing mechanics of older horror games into a cohesive, tense, and unique experience.
In CONSCRIPT, you play as a French soldier searching for his missing-in-action brother during the Battle of Verdun. Will you be able to search twisted trenches, navigate overrun forts, and cross no-mans-land to find him, and ensure a home goes unbroken?
Experience classic and methodical survival horror gameplay in a unique historical setting: the Battle of Verdun.
Survive in an intense, harrowing atmosphere boosted by a unique pixel art aesthetic and oppressive sound design.
Navigate intricate level design that promotes item management and route planning, whilst solving complex environmental puzzles.