COTTOn 2 - Saturn Tribute
Set in the Pumpkin Kingdom which has lost its national treasure—the "Bluewater Willow," this brain-stimulating action-shooter follows Cotton, a witch with the biggest appetite in the universe, and Appli, the most tomboyish girl in the royal family.
This is the fourth installment in the fantasy shooting game series featuring Cotton, one of SUCCESS's most popular characters.