Peter Taylor's wife is dead.
One day he decides to take a vacation abroad. He arrives at a small, quiet coastal town where tourists are sparse and everybody knows each other. It's only when he notices people are going missing and all the signs point to a dark, mysterious island out to sea that he decides to team up with local journalist Michelle and terrified-yet-adventure-seeking waiter Glenn to go and investigate.
What secrets does the island hold? What are the locals hiding? And what's causing those blood-curdling screams that seem to be coming from that mysterious island in the dead of night?