Candlebook Island
Welcome to Candlebook Island! You play Fiona, the new monster veterinarian that just landed. Make friends with your coworkers, discover their lives and history. Treat sick monsters, and research mysterious illnesses you're not sure how to cure at the library. Most of all - take care of yourself and Fiona. Keep her well rested, not overworked, and happy, and the game rewards you. All together with perfectly cozy music to match the mood.
Fiona's job isn't easy! There are over thirteen unique monsters to care for with tons of various silly illnesses to treat, like Sloopy Poops and Graveyard Itch. You'll need to stay on good terms with Fiona's coworkers! They can always help when you get in a pickle. The island is pretty big, and it's easy to get lost. Check your map often until you get your bearings The monsters move around at night, so you have to search them out each day. Make sure you unwind and relax in the evening with your coworkers. You worked hard, you deserve it!