Capcom Arcade Stadium
Shooters, fighting, action—all your favourite genres in this exciting collection! Capcom Arcade Stadium brings back all the nostalgia of the arcade, while adding in new and exciting features you'll wish you had back then!
With gameplay rewind, speed adjustment, and the ability to save and load your game at any time, your old favorites will feel new all over again!
Capcom Arcade Stadium, where retro appeal meets cutting-edge features for a fresh take on Capcom's classics!