Captain StarONE
Became the hero "Captain StarONE" in this game blending action and ‘inaction’. You set your strategies and combos, then multitask as the game carries out your attacks. Watch the battles unfold and be ready to jump back in to guide our hero!
As enemies become stronger strategies and actions change, and you then assist the Captain for stronger moves!