Car Driving School Simulator
Car Driving School Simulator is one of the most realistic car games available! In this feature-packed game you will test your skills driving awesome cars and learn useful traffic rules along the way!
The game features eight highly detailed environments that let you try out everything you’ve learned in the course of play. Drive around California, Canada, Aspen, Las Vegas, New York, Miami, Tokyo and Norway. There are multiple missions to approach in a variety of cars.
The game features a really wide selection of cars. You will have to show your driving skills in multiple sedans, pickup trucks, a muscle car, some 4x4s, buses and – to top it off – a powerful supercar.