Car Mechanic Pinball
Welcome to Car Mechanic Pinball – repair and pimp up cars for your clients! The more money you earn by flipping cars, the more you can invest back in your workshop to improve it. All of that nicely packed as an old school arcade pinball game with a voxel look and feel!
Collect fuel, and once your tank is filled, enjoy drifting around trees to open the stores. Visit the stores to buy tools. You’ll need them to pimp your cars in workshops!