Car Quest
Buckle-up for an epic road trip through a colorful world of puzzles and adventure. Use driving skills and puzzle solving abilities to find missing artifacts and piece together the broken world of Blocktaria.
DRIVE everywhere: it's like your favorite kart racing and platforming puzzle adventure game all wrapped up into one.
COLLECT batteries to unlock portals and recover 100+ artifacts to unlock new realms and paths on the road to discovery.
SOLVE physical puzzles, push obstructions, jump off ramps, or skillfully navigate challenging mazes.
DISCOVER the secrets of Blocktaria and recover the lost memories of your helpful but very forgetful guide, Lord Blockstar. What is his story? What secrets will be revealed?