Car Racing Ice - Classic
Gear up for an exhilarating frozen race in Car Racing Ice - Classic! Conquer icy tracks with your customized car, earning points to unlock exciting add-ons, cars, and tracks. Battle robotic rivals and strategically navigate obstacles like stones and ice patches.