Car Racing Trials
The courses in the game will allow you to push the available vehicles to their limits! Test their maximum speed on wide roads, check how well they handle on narrow obstacle courses. Make huge jumps and see if you can land safely!
All of the vehicles available in the game share one crucial detail - they are top of the line, high performance cars well suited to breaking all kinds of records. The actual task of doing that will, of course, be up to you!