Pick your drivers – Who will be the winner today?
Carbage is a charming, easy-to-use, no-threshold, bumper car game for everyone with a cartoonish style, where you can play with your friends.
The screaming punk, the redheaded woman, the cute teddy bear, or the funny alien? They are all already waiting in the starting blocks to overtake their opponents and overcome obstacles to the win.
Press the gas to the throttle. Together with your friends, fight for first place. Be the fastest of the fast and win the race.
Try to hold the crown for 30 seconds and watch your teammates – they will definitely like to take it from you.
Destroy buildings, and collect most of the cute pixel cubes to take your rightful victory.