Cardful Planning
Cardful Planning is an action puzzle game with a twist, as you take on the role of a brave little playing card on an epic adventure through a dangerous dungeon.
Do you have what it takes to battle your way through 100+ levels and take down "The Bad Hand" to save your beloved card companion?
Featuring retro-inspired 8-bit graphics and five challenging zones, Cardful Planning will take you on an adventure like never before.