Care Bears: To The Rescue
Drawing direct inspiration from the original animated show “Care Bears: Unlock the Magic”!
Funshine Bear, Grumpy Bear, Share Bear, Cheer Bear and Good Luck Bear are on a mission to save the Silver Lining from Bluster’s most devious and daring plan so far! A ginormous, uncontrollable Bad Seed is wreaking havoc across the Silver Lining. If it isn’t stopped soon, the entire land and its inhabitants will be in big trouble!
Equipped with their Belly Badge Powers, the Care Bears will need to travel to 5 different areas to collect Caring Energy in order to fill up “Heart Cannons” and defeat the evil creations of the Bad Seed. They might even meet some familiar faces along the way...
Care Bears: To The Rescue’s full content is playable with up to 4 players in local mode and available in 8 different languages!
So now, more than ever, is the time to cooperate and play with your close ones to share valuable and caring memories!