Castle Heroes
Castle Heroes is a game where you need to create a team of heroes that will help protect your castle. You are entering an amazing adventure where you have to use all your skills in order to try and win. It’s a very engaging, fun strategy and action game where proper team management and state of the art gameplay will make the experience more engaging and interesting than ever before.
The game has more than 100 levels, 17+ characters and each one of them has their own custom power like throwing, using the bow or melee. You can upgrade your characters to withstand even more powerful enemies all the time.
Does your team have what it takes to protect your castle from enemies? Check out Castle Heroes today and find out!