Castle Pals
One night, Kylee and Owen stumbled upon creepy Castle Pookapick and decide to uncover its secrets! Nothing could possibly go wrong, could it?
Play as two different characters! Punch your way through enemies with Kylee and fly above your enemies while avoiding traps as Owen!