Castle Renovator
You start on your own inherited piece of land. Work as a craftsman to clean, repair, build and decorate medieval, renaissance and baroque buildings and castles. Visit beautiful locations, breathe new life into old rooms and as you know - hard work pays off - so maybe one day you will become the King?
Do you want to see what the castle chambers look like in different locations? By completing quests you will have the opportunity to visit many beautiful lands where in addition to castles you will have the opportunity to clean, clean, build, renovate, repair and decorate sheds, barns, huts, houses, mansions, palaces and even pirate ships!
The game takes place at the turn of the 16th and 17th centuries, so in addition to the usual Medieval buildings, you will also find some Baroque and Renaissance elements that add variety to the gameplay and give you more options for interior decoration.