Get whiskered away on a hearty catventure in Cat Quest III, the third installment in the award-winning Cat Quest series!
For the furr-st time in the series, sail the seas and battle in your very own ship! Explore the waters on your ship, seamlessly zip to shore, and traverse the land on paw to hunt booty in the paw-esome pirate world - the Purribean! There's treasures galore to be found, including new weapons, like the blunderpuss, furr-ocious spells, gla-meow-rous costumes, and more!
Embark on your very own treasure hunt and craft your own story with complete furr-eedom! Choose to explore the deepest corners of the Purribean at your leisure, or say ahoy to a quirky cast of characters and aid them in their quests along the way, in any order! The meow-steries of the Northern Star reach far and wide, and it’s up to you to investigate, gather clues and uncover the many secrets of the Purribean. This (cat’s) tale is yours to make, so weigh anchor and let’s go!