Cat's Request
One day, their peaceful existence is disrupted by the sudden appearance of a computer virus that threatens all sentient programs. Ash takes on the role of a detective to unravel the mystery of this virus.
You can switch between Ash and his virtual assistant. Only one character can access certain locations.