Catacomb Kitties
The purrfect 8bit RPG with Kittens - There is a Big Bad Evil (tm) that has come to destroy kitten land. A cosmic horror from beyond the litter box wastes. And only one brave hero hears the call, to come forth and put an end to all the suffering across the meowtiverse. Choose your class, name your kitty, and set off on an adventure!
Be warned, you only have nine lives to live. If they run out, so does your game, and you'll have to start over again with a new kitten, in a new randomly generated world, with a whole new quest to complete.