Cathedral
Wake up in a world with no recollection of how you got there. A world full of secrets, hidden rooms, dungeons and towns; Cathedral features a vast world, meant for exploring!
Control a nameless protagonist from a different world and team up with the spirit known as Soul and set out to demolish the demi-god known only as Ardur.