Caveman Ransom
Ooga is a friendly bearded caveman living his peaceful life during the stone age. Until one day, his beloved grandfather, Booga, is abducted for ransom by a gang of bandits.
Our hero must defeat the evil bandit cavemen and free his beloved grandfather. Jump, dodge traps, and climb ladders. Crush dinosaurs with jumps and obtain primitive projectile weapons. Battle challenging bandit bosses. Collect coins to spend in the shop and level up.
The charming nostalgia of Caveman Ransom is enough to fondly take you back in time to long-lost era of gaming.