Caveman Tales
Long ago, in a land before time, there was a forest. For as long as you can remember, a tribe of humans lived safely there. Their village was small but the tribe was happy. But then, everything changed! For mother nature is unpredictable sometimes...
Will you help Sam and Crystal and their family to find a new place for the entire tribe?
In this fun and colorful time-management game you will explore, guide the tribe, build, gather resources, overcome obstacles along the way and enjoy the tale of family, friendship and courage!