Chaos Galaxy
The great Galactic Empire, which had ruled the galaxy for one thousand years, collapsed under the sudden impact of alien contact and fell into civil war. Many heroes with their own motivations have since set out to conquer the three thousand worlds of the galaxy. In the background of this chaos, a greater threat of annihilation lurks.
Choose from the major fleets of the Galactic Empire or another of the 14 factions such as pirates, mercenaries, trader guilds or assassins. Each faction has a completely different background story, characteristic armaments and faction policy tree. With more than 100 types of mecha and warships, dozens of weapons and unit skills, 60 different commanders and more at your disposal, you have the power to shape the future through ruthless tactics. Revive the Empire or overthrow it, establish church rule or even play as AI to destroy mankind!