Chef's Tail
On the distant shores of a certain river, a cute but macabre procession is climbing the stairs.
As the master chef of the underworld, let the traveling souls a taste of mortal food, to rejuvenate them on their long journey.
Plants do grow in the underworld. But they are fragile in nature, requiring constant care for them to grow in this foreign environment.
Which is extremely good news for you, because which real "Cat Chef" does not enjoy a bit of fishing (and subsequently sashimi) on the side?
The solemn and silent spookies of the underworld wish only to feast on mortal food - the best relief from their grueling travel.
Arm yourself with the cooking utensils and prepare the best dishes you can think of. Your ghastly customers are a bit reluctant to part with their coin, though.